ONZE DIENSTVERLENING

Ben je met je organisatie op zoek naar een duurzame bewegingsinterventie met:

  • Korte, effectieve bewegingsbreak (4’ werktijd in de kern)
  • Eenvoudige oefeningen
  • Zowel voor beginner als gevorderde uitdagend
  • Overal toepasbaar: geen sportkledij, geen sportmateriaal, geen sportzaal nodig
  • Onder begeleiding van een gemotiveerde beweegcoach
  • Opleidingsmodule voor interne trainers
  • Instructievideo's voor zelfstandig gebruik

Desgewenst wordt de HIIT@WORK-interventie aangevuld met extra incentives, informatieve en educatieve sessies. Wil je een gepersonaliseerde beweegactie uitwerken? Neem dan contact op via het contactformulier.

Wil je zelfstandig aan de slag in jouw bedrijf of je wil HIIT@WORK zelf aanbieden aan klanten? Neem contact voor meer info over ons opleidingsaanbod.

Meer dienstverlening van de hogeschool

WAT WE AANBIEDEN - PAKETTEN

INSPIRATION: korte inspiratiesessie HIIT@WORK beweegsessie, informatie over het concept en de plaats van HIIT@WORK in een beweegbeleid
SMALL: langdurig traject 12 weken, 1 keer per week (12 sessies), HIIT@HOME*
MEDIUM: langdurig traject 12 weken, 2 keer per week (24 sessies), HIIT@HOME*
LARGE: langdurig  en duurzaam traject >12 weken, 24 sessies, Train The Trainer traject ***, HIIT@HOME* en EFB**
TAILORED: traject op maat met bijvoorbeeld: laagdrempelige ondersteuning voor gezondheid- en bewegingsbeleid (doorlichting, draagvlak, bepalen van prioriteiten, doorverwijzing), teambuilding activiteiten, fysieke testafnames (EFB), small group fitness,  enz.

* HIIT@HOME: bent u verhinderd? HIIT IT via instructievideo’s beschikbaar op de website ** EFB: Wilt u via een nulmeting van de collega’s bewustmaken van hun fysieke fitheidsniveau? Dan is de European Fitness Badge de ideale tool. Klik hier voor meer info. *** TTT: Indien u wenst de trainingen verder te zetten met een interne trainer, dan is er mogelijkheid om via het Train The Trainer programma een collega op te leiden.

Traject

Per traject wordt een all-in prijs op maat bepaald. Die bestaat uit een vast stramien:

  • INTAKE EN WERVING
  • KICK-OFF EN TARGETS
  • START 2 HIIT
  • KEEP ON HITTING
  • NAZORG